Stillingen er AKTIV

KUNDERSERVICE I THESSALONIKI

DANSKTALENDE KUNDESERVICEMEDARBEJDER SØGES til Thessaloniki - Grækenland

Vi søger lige nu kundeservice medarbejdere fra følgende lande ▪ Grækenland, Tyskland, Danmark, Italien og Sverige

Der tilbydes REMOTE arbejde, fra dit hjem i Grækenland.

Vil du gerne opleve Grækenland, på din helt egen måde, og drømmer du om at kombinere dit arbejdsliv med en hverdag i det sydlige Europas varme og charme? Så er dette job Thessaloniki måske lige noget for dig !
Her tilbyder vi et job hos en af verdens største online rejsebureauer, hvor du også har mulighed for at arbejde hjemme fra.
Nyd den afslappede livsstil, rige kultur i skønne Grækenland.

Vi søger dig, der brænder for at skabe gode kundeoplevelser — og som er klar til at tage springet til en ny hverdag under sydens sol, og palmer.

Om Thessaloniki - Thessaloniki er Grækenlands næststørste by og hovedstad i regionen Centralmakedonien. Byen kombinerer en rig historisk arv med et moderne, pulserende byliv og er kendt for sit dynamiske kulturliv, smukke kystlinjer og livlige caféer- og restaurantscener.
Med over en million indbyggere i storbyområdet er Thessaloniki et vigtigt økonomisk og logistisk knudepunkt i Sydøsteuropa

Om jobbet:

  • Vær den første kontaktperson for danske kunder og hjælp dem med spørgsmål og bookinger

  • Yd professionel og empatisk kundeservice via telefon, e-mails
    Fuldtidsjob

  • Agenter besvarer telefon, e-mails og beskeder fra kunderne med forespørgsler om konto, eksisterende reservationer, betalinger og klager.

  • Du modtager grundig oplæring, så du er godt klædt på, inden du går i gang

  • Du arbejder remote fra dit hjem i Grækenland

Vi tilbyder dig:

  • Fast løn: 1.530 € pr. måned + bonusordning
    ✅Løbende lønstigninger

  • Firmabolig i Chania – husleje betalt af virksomheden

  • ✈️Praktisk hjælp til flytning og papirarbejde
    ✅Relocationspakke, hjælp til flytning
    ✅Afhentning i lufthavnen
    ✅Betaling i oplærings perioden

  • Gode udviklingsmuligheder internt i virksomheden

  • Erfaring med international e-handel til dit CV

  • En hverdag i én af Europas smukkeste lande

Din profil:

  • Dit modersmål er i et af følgende lande Grækenland, Tyskland, Danmark, Italien og Sverige – Du ligger på et højt niveau i engelsk

  • Erfaring med kundeservice er en fordel – men ikke et krav

  • Har et positivt mindset, er løsningsorienteret og god til at bevare roen

  • Er komfortabel med IT-systemer og kan håndtere flere opgaver samtidig

  • Er nysgerrig, lærevillig og klar på nye udfordringer i nye omgivelser

  • Villig til at flytte til Thessaloniki
    Kompetencer og færdigheder: ▪ Væsentligt avancerede
    ✅Gode Skriftlige kommunikationsevner.
    ✅Virksomheden er åben altid, så du skal være indstillet på at arbejde uden for normal åbningstid.

  • Vi kan tilbyde et pænt udvalg af salgs og kundeservice jobs i flere lande, bare spørg.
    Send et par ord om dig selv på Dansk, og dit CV (på engelsk) til: marie@abroader.dk
    www.abroader.dk