Stillingen er AKTIV

KUNDERSERVICE I CHANIA - REMOTE

DANSKE & SVENSK TALENDE KUNDESERVICEMEDARBEJDERE – SØGES I CHANIA - KRETA


Lev, arbejd og oplev – under solen ved Middelhavet!

REMOTE ARBEJDE

Vil du gerne opleve Kreta, på din helt egen måde, og drømmer du om at kombinere dit arbejdsliv med en hverdag i det sydlige Europas varme og charme? Så er dette job i Chania måske dit næste skridt!
Her er muligheden for at arbejde på en
en online betalingsplatform, der giver brugerne mulighed for at foretage elektroniske transaktioner og overføre penge via internettet.
Nyd den afslappede livsstil, rige kultur på skønne Kreta, samtidig med at du arbejder hjemmefra.

Vi søger dig, der brænder for at skabe gode kundeoplevelser — og som er klar til at tage springet til en ny hverdag under sydens sol, og palmer.

Om stillingen

  • Fuldtidsansættelse i en international virksomhed inden for online betalingstjenester

  • Besvarelse af henvendelser via telefon og e-mail – f.eks. . spørgsmål om betalinger og overførsler

  • Håndtering af fortrolige kundeoplysninger med høj professionalisme

  • Administrative opgaver og databehandling i kundesystemer

  • Omhyggelig oplæring og løbende support

  • Du arbejder remote fra din bolig i Chania (Du skal bo på Kreta)

Vi tilbyder

  • Fast månedsløn: CA: 1.300 € + attraktiv bonusordning

    Løbende lønstigninger

  • Firmabolig i Chania (husleje dækket)

  • Betalt flybillet og afhentning i lufthavnen

  • Hjælp til praktisk relocation og papirarbejde

  • Løn under oplæringsperioden

  • Gode interne udviklings- og karrieremuligheder

  • International erfaring til dit CV

  • En uforglemmelig hverdag på en af Europas smukkeste øer

Din profil

  • Du taler og skriver flydende dansk/Svensk og har gode engelskkundskaber

  • Erfaring med kundeservice er et krav

  • Du arbejder struktureret og kan bevare roen i pressede situationer

  • Du er komfortabel med IT og kan håndtere flere opgaver samtidig

  • Du er nysgerrig, lærevillig og klar til at tage springet til en ny hverdag

  • Du kan fremvise ren straffeattest og har grundlæggende pc-færdigheder

  • Klar til at flytte til Chania og deltage i den fysiske oplæringsfase
    Du er indforstået med skiftende arbejdstider
    ✅Du er indforstået med at arbejdee fra din bolig i Chania.

Om virksomheden

Du bliver en del af en global aktør inden for digitale betalinger, som gør det nemt og sikkert for privatpersoner og virksomheder at overføre penge på tværs af landegrænser. Tjenesten fungerer som en digital tegnebog og anvendes bredt i både e-handel og private transaktioner med fokus på fleksibilitet, sikkerhed og brugervenlighed.
Lyder dette som noget for dig ?

Så send et par ord om dig selv, på Dansk/Svensk og send dit CV (på engelsk) til:
marie@abroader.dk
www.abroader.dk

Vi kan tilbyde mange gode jobs lige for tiden – Bare spørg !